تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

 رکورد دوباره مسی

این پست طبق آمار در کمتر از ۳۹ دقیقه به ۱۰ میلیون لایک رسید که از این لحاظ سریع‌ترین بود ضمن اینکه با بیش از ۵۴ میلیون لایک تا این لحظه
کد خبر: ۵۳۶۱۳

 رکورد دوباره مسی

 به نقل از ایسنا؛  اسطوره تیم ملی آرژانتین و برنده ۷ توپ طلا که این تیم را به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رساند، مطلب و تصاویری از دیدار فینال در اینستاگرام خود منتشر کرد که رکورد پربازدیدترین پست را شکست.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، لیونل مسی در مطلبی که در اینستاگرام خود پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، منتشر کرد، نوشت: قهرمانی جهان! بارها خوابش را دیده و بارها آرزویش کردم اما اتفاق نیافته بود، هنوز باورم نمیشه.

وی خطاب به خانواده و تمام حامیان خود خاطرنشان کرد: از خانواده و از تمام کسانی که از من حمایت کردند و همچنین از تمام کسانی که به ما ایمان داشتند ممنونم. بار دیگر ثابت کردیم که آرژانتینی‌ها وقتی متحد با هم می‌جنگند می‌توانند به اهدافشان برسند.

مسی تاکید کرد: گروهی بودن رمز شایستگی بود نه افراد و این قدرت جنگیدن برای رویایی بود که همه آرژانتینی ها داشتند ... ما اینکار را انجام دادیم! خیلی زود همدیگر را می‌بینیم.

پست اینستاگرامی مسی با جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ پس از شکست فرانسه در فینال، رکورد سریع‌ترین لایک اینستاگرام را شکست.

این پست طبق آمار در کمتر از ۳۹ دقیقه به ۱۰ میلیون لایک رسید که از این لحاظ سریع‌ترین بود ضمن اینکه با بیش از ۵۴ میلیون لایک تا این لحظه و ۱ میلیون و ۵۵۶ هزار کامنت پر بازدیدترین پست اینستاگرام یک ورزشکار در تاریخ شد.

و از رکورد ۴۲ میلیون لایک پست مشترک تبلیغاتی مسی و رونالدو که پیش از جام جهانی منتشر شده بود پیشی گرفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز